Przez wiele lat rynek mody męskiej i kobiecej w kolosalnym stopniu sprowadzał się do rywalizowania najogromniejszych marek. Reklama telewizyjna i prasowa dość szybko umocniła na własnej pozycji najogromniejszych kreatorów mody, efektywnie hamując odniesienie większego finansowego sukcesu wszystkim małym dostawcom. Najpoważniejszym wyzwaniem dla współczesnych korporacji globalnie szyjących własne ubrania lub akcesoria do nic, wydaje się być Internet, w jakim zakupy robi coraz to więcej osób. Niewątpliwie moda kobieca czy męska w dalszym ciągu najprzyzwoiciej sprzedaje się w szykownych sklepach http://www.dunka.eu, gdzie wolno nie jedynie liczyć na pomoc profesjonalnego sprzedawcy, niemniej jednak także istnieje szansę przymierzenia dziesiątek rozmaitych ubrań i rozmiarów. W Sieci wypada od razu zdecydować się na konkretny rozmiar, fason oraz kolor, co dla niektórych kontrahentów jest dużym wyzwaniem. Wciąż jednakże istnieje wiele krajów oraz miast, w jakich brakuje sieciowych i eleganckich sklepów z odzieżą lub butami - w Internecie natomiast nie ma żadnych ograniczeń.